A A A

anunţă despre concursul pentru ocuparea funcțiilor publice vacante în cadrul secretariatului al Judecătoriei Comrat

17 Martie 2017 | 4
JUDECĂTORIA COMRAT anunţă despre concursul pentru ocuparea funcțiilor publice vacante în cadrul secretariatului al Judecătoriei Comrat În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs, aprobată de Hotărârea Guvernului №201 din 11 martie 2009, Judecătoria Comrat anunţă despre prelungirea concursului cu privire la ocuparea a celor 2 funcţiipublice vacante: 1) Specialist principal al Serviciului financiar-economic - 1unitate; Cerințele de bază faţă de candidat: Denumirea funcţiei publice Descrierea scurtă a funcţiilor publice Cerinţe specifice minime pentru funcţia publică specialist principal din cadrul serviciu financiar- economic 1. Asigurareaevidențeiactivelor, serviciilorprocurateșidecontărilor cu furnizorii; 2. Participarea la procesul de achizițiipublice de bunurișiservicii; 3. Întocmireadocumentelor de platașiprezentareaacestora pentru efectuareaplaților la trezoreria de Stat; 4. Ținereaevidențeicontabile a bunurilor material ale instanţei; 5. Contribuirea la efecuareainventarieriigenerale a pstrimoniului instanţei, evaluareașireflectarearezultatelor în evidențacontabilă. - săaibăabilități de lucru în programe de contabilitate 1C, Soft Contabil, AlocaţiiBugetare, Instituția-Trezorie, FMIS, precumși în programele Excel, Word; - săaibăcunoștințe în domeniulbugetarșianaliză a managementuluifinanciar; - săcunoascăspecificul de contabilitatebugetarăși de raportare; - săcunoascălegislația RM, care reglementeazămodul de desfășurare a activitățiieconomico-financiare; - sădețină de stat șirusă, cunoașterealimbilorstrăineestebinevenită. * în derogare de la prevederile indicate se admite confirmarea documentară a trecerii practicii instructiv-informative, practicii de licenţă sau profesionale în instanţele de judecată ale Republicii Moldova. Cerinţele la nivel de educaţie: Studii: juridice superioare Cerinţele de bază faţă de candidaţi: - cunoaşterealegislaţiei Republicii Moldova, ce reglementează activitatea în domeniu de funcţie la care pretindecandidatul şi orientarea bună în legislaţiaRepublicii Moldova; - posedarea limbii de stat, găgăuză şi rusă, cunoaşterea limbilor străine este binevenită; - abilităţi de lucru la calculator (programe:Word, Excel, PowerPoint, Internet). Actele necesare: Pentru participarea la concurs candidaţi în termeni stabilite trebuie să depună personal în Cancelaria Judecătoriei Comrat sau prin poşta următoarele acte:: • Cerere de participare la concurs; • formularul de participare; • copia buletinului de identitate; • copia diplomei de studii; • copia carnetului de muncă; • certificat de cazier judiciar; • certificat medical (forma F№86-2/e) Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru a verifica conformitatea lor originalului. Cerere de participare la concurs se completează în biroul Şefului de Secretariat al Judecătoriei Comrat. Informații la tel.: 0 (298) 2-58-97. Adresa: Comrat, str. Lenin 242 Calendarul desfășurării concursului: Etapele desfășurării concursului Data limită de depunere actelor Proba scrisă Interviu Anunțarea rezultatelor concursului Data 30 martie 2017 (inclusiv) 17.00 04 aprilie2017 14:00 21 aprilie 2017 14:00 26 aprilie 2017 Bibliografia concursului: 1. Constituţia Republicii Moldova, adoptată la 29.07.1994, MonitorulOficial №1 din 12.08.1994 2. Codul Civil al RM № 1107-XVdin 06.06.2002, MonitorulOficial № 82-86/661 din 22.06.2002 3. Codul Penal al RM № 985-XV din 18.04.2002, MonitorulOficial № 128-129 din 13.09.2002, republicatMonitorulOficial № 72-74/195 din 14.04.2009 4. Codul de Procedură Civilă al RM № 225-XV din 30.05.2003, MonitorulOficial № 111-115/451 din 12.06.2003 5. Cod de Procedură penală a RM № 122-XV din 14.03.03, MonitorulOficial № 104-110/447 din 07.06.2003 6. Codul Contravenţional al RM № 218-XVIdin 24.10.2008, MonitorulOficial № 3-6/15 din 16.01.2009 7. Codul Muncii al RM №154-XVdin 28.03.2003, MonitorulOficial 159-162/648 din 29.07.2003 8. Codul de executare al RM №443 din 24.12.2004, Monitorul Oficial 214-220/704 din 05.11.2010 9. Codul Contravenţional al RM № 218 din 24/10/2008, Monitorul Oficial 3-6/15 din 16.01.2009 10. Lege № 514-XIII din 06.07.1995 privind organizare judecătorească, Monitorulficial №58/641 din 19.10.1995, republicat în Monitorul Oficial № 15-17/62 din 22.01.2013 11.Codul Electoral №. 1381 din 21.11.1997, Publicat : 08.12.1997 în Monitorul Oficial Nr. 81 art Nr : 667 12. Lege № 59-XVIdin 15.03.2007 privind statutul şi organizarea activităţii grefierilor din instanţelejudecătoreşti ,MonitorulOficial № 64-66/296 din 11.05.2007 13. Instrucţiunea referitor la activitatea de evidenţă şi documentare procesuală în judecătorii şi curţile de apel, aprobată de Hotărîre CSM № 93/7 din 02.03.2011 14. Ghidul utilizatorului al Programului Computerizatde Gestionare a Dosarelor (versiunea 3.0) 15. Lege № 1325 din 25.09.1997 pentru aprobarea Clasificatorului general al legislaţiei, Monitorul Oficial № 47-48/344 din 27.05.1998 16. Hotărâre Guvernului № 1009 din 30.09.1998despre aprobarea Regulamentului privind organizarea activităţii de evidenţă şi sistematizare a actelor juridice, Monitorul Oficial № 94-95/982 din 15.10.1998 17. Lege № 158 от04.07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public, Monitorul Oficial №230-232/840 din 23.12.2008 18. Lege № 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public, Monitorul Oficial № 74-75/243 din 11.04.2008 19. Lege № 16-XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese, Monitorul Oficial № 94-96/351 din 30.05.2008, republicat în Monitorul Oficial № 72-75/231 din 13.04.2012 20. Lege privind accesul la informaţie № 982-XIV din 11.05.2000, Monitorul Oficial № 88-90/664 din 28.07.2000 21. Lege cu privire la petiţionare № 190-XIII din 19.07.1994, Monitorul Oficial № 4/47 din 08.09.1994, republicat în Monitorul Oficial № 6-8/23 din 24.01.2003 Pentru suplinirea funcției de stat temporar vacante – Specialist Principal al Serviciului Resurse Umane (adăugător la lista menționată ) 22. Lege RM privind selecţia, evaluarea performanţelor şi cariera judecătorilor, №154 din 05.07.2012 23. Lege RM privind declararea şi controlul veniturilor şi al proprietăţii persoanelor cu funcţii de demnitate publică, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţie de conducere, № 1264 din 19.07.2002 24. Hotărâre Guvernului privind carnetul de muncă, № 1449 din 24.12.2007, Monitorul Oficial № 5-7din 11.01.2008 25. Hotărâre Guvernului privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public, № 201 din 11.03.2009