A A A

Anunț

24 Martie 2025 | 75

ANUNȚ

 

În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Judecătoria Comrat prelungește procedura de organizare a concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de:

 

Condiţiile de bază pentru participare la concurs:

Denumirea funcției publice

Cerințe specifice minime stabilite de Clasificatorul Unic al Funcțiilor Publice

Termenul limită pentru depunerea documentelor

șef/șefă

secției evidență și documentare procesuală a cauzelor civile, comerciale și contencios administrativ în cadrul direcției

– 2 ani de experienţă profesională în domeniu;

– cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională (nivel B1);

– abilităţi de utilizare a computerului.

 

04 aprilie 2025

 

Candidaţii, în termenul indicat în informaţia privind condiţiile de desfăşurare a concursului, depun personal/prin poştă/prin poşta electronică dosarul de concurs, care conţine:

- formularul de participare la concurs;

-copia buletinului de identitate;

-copiile diplomelor de studii, după caz, însoţit de certificatul de recunoaştere şi echivalare, eliberat de Ministerul Educaţiei şi Cercetării;

- copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare relevante funcţiei publice vacante;

-documentele ce atestă experienţa profesională de exercitare efectivă a atribuţiilor de serviciu (copia carnetului de muncă, certificatele privind activitatea profesională desfăşurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative-extras CPAS);

- certificatul medical;

- certificat de cazierul judiciar;

- documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar acest lucru.

 

NOTĂ:

Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

Candidaţii care deţin acte de studii eliberate de instituţiile de învăţământ acreditate în ţara de provenienţă urmează să prezinte Certificatul de recunoaştere şi echivalare, act eliberat de către Ministerul Educaţiei.

Cuantumul minim al salariului de bază: 11 750 lei

Scopul ale funcţiei publice, conform fişei postului:

Executarea lucrări de secretariat în conformitate cu standard stabilite în scopul eficacității activității instanței judecătorești și respectarea drepturilor participanților la process.

Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:

-Conducerea și coordonarea activității secției;

- Coordonarea, monitorizarea, organizarea şi realizarea lucrărilor de evidenţa şi documentare procesuală a dosarelor civile, comerciale şi de contencios administrativ;

- Asigurarea executării actelor judecătorești;

- Asigurarea corectitudinii întocmirii rapoartelor statistice şi notelor informative;

- Asigurarea completivitătii răspunsurilor la interpelările remise spre executare;

- Asigurarea utilizării eficiente a Programului Integrat de Gestionare a Dosarelor de către colaboratorii secţie.

Termenul-limită pentru depunerea documentelor – 04 apriie 2025, orele 17:00

Pentru informaţii suplimentare:

Telefon de contact: 0(298)2-58-97

e-mail:   jco@justice.md

Adresa poştală: mun. Comrat, str. Lenin, 242

Persoana de contact:

Șef al secretariatului Judecătoriei Comrat - Liudmila Ivanciuc

 

Bibliografia concursului:

1. Constituţia Republicii Moldova din 29 iulie 1994

2. Acte legislative specifice domeniului de specialitate:

Codul de Procedură Civilă al Republicii Moldova din 30.05.2003

Codul Civil al Republicii Moldova din 06.06.2002

Codul Muncii al Republicii Moldova din 28.03.2003

Codul Familiei al Republicii Moldova din 26.10.2000

Codul Penal al Republicii Moldova din 18.04.2002

Codul de procedură penală al Republicii Moldova din 14.03.2003

Codul Contravenţional al Republicii Moldova din 24.10.2008

Codul de Executare al Republicii Moldova din 24.12.2004

Legea nr. 514-XIII din 06 iulie 1995 privind organizarea judecătorească

Legea nr. 148 din 09.06.2023 privind accesul la informaţiile de interes public

Legea nr. 133  din  08.07.2011privind protecţia datelor cu caracter personal

Instrucţiunea referitor la activitatea de evidenţă şi documentare procesuală în judecătorii şi curţile de apel aprobată prin Hotărîrea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 142/4 din 04.02.2014

 

 3.  Acte legislative specific domeniului serviciului public:

Legea nr. 158-XVI din 04.07.2008 cu privire la funcţia public şi statutul funcţionarului public

Legea nr. 25-XVI din 22.02.2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public

 Legea nr. 271-XVI din 18.12.2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice